Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kasvohoidot. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kasvohoidot. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 27. tammikuuta 2016

Ihonhoito talvella

Talvella iho joutuu koville, pakkanen, tuuli ja kuiva sisäilma koettelee ihoa. Varsinkin tänä talvena kun ilmat on vaihdellut nopeastikin. Ilman  muuta ihotyyppi vaikuttaa hoitorutiineihin, mutta tässä yleispäteviä vinkkejä kauniin ihon ylläpitoon.

Kotoa käsin pystyy paljonkin vaikuttamaan ihon hoitoon. Kun tuotteet ovat kunnossa on hoitokin huomattavasti helpompaa. Alla Denova Pro -tuotesarja, joka meiltä löytyy. Erittäin hyvä perussarja josta löytyy eri ihotyypeille sopivat voiteet eri käyttöihin.






PUHDISTUS
Kaiken A ja O. Suositeltavaa olisi käyttää puhdistusmaitoa tai -öljyä, aineiden hellävaraisuuden takia.
 Puhdistusvedestä kannattaa huomioida että se olisi alkoholiton.

HOITOVOITEET
Voideiden koostumus saisi olla täyteläisempi ja kosteuttavampi. Ainakin yövoide tulisi olla tehokkaampi kuin kesäisin käytettävä ja tietysti ihontyypin mukainen. Silmänympärysvoidetta ei kannata unohtaa, tällä saadaan herkkä ja ohut ihonalue suojattua.

KUORINTA
Ihoa kannattaa kuoria säännöllisin väliajoin, talvisin varsinkin jos iho on kuiva kannattaa suosia kuorintavoidetta jossa ei ole rakeita. Iho on muutenkin kovilla talvella joten liian kova kuorinta vaan rasittaa tarpeettomasti ihoa, lopputulos voi olla todella ärtynyt iho.

NAAMIOT
Kosteuttavat naamiot ovat todella hyvä lisä edistämään kosteutusta iholla. Kuorinnan jälkeen kosteuttava naamio on ehdoton.


(Buzzfeed)

Mutta varsinkin näin kevään saapuessa on ihon kannalta kannattavaa käydä kosmetologin käsittelyssä putsaamassa iho perusteellisesti. Lisää ihonhoito vinkkejä juuri sinun ihollesi saat tietysti kosmetologiltamme Emilialta paikanpäällä.





keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Muutoksia Heavy Hairissa

Vuoden vaihteessa meidän liikkeessä tapahtuu hieman muutoksia,
 meidän kosmetologimme Leena vaihtaa uraansa ja siirtyy muihin hommiin.

 Leenan tilalle saapuu tammikuussa uusi kosmetologi Emilia. Haikein mielin joudumme luopumaan Leenasta, mutta toisaalta oikein mukavaa saada uusi työtoveri tiimiimme.

Emilialle voi varata jo aikoja, puhelinnumero on sama vanha tuttu 0400-215342.
 Myös lahjakorttien osto onnistuu kosmetologin hoitoihin normaalisti ennen joulua.
 Palvelut pysyvät samoina kuin aiemmin, eli kasvohoidot, jalkahoidot, meikkaukset ja ripsienpidennykset hoituvat Emilialtakin vankalla kokemuksella.









Ripsienpidennyksissä käytetään edelleen JB Lashes -merkkiä, joka on kestävä ja hyväksi havaittu merkki. Tällä hetkellä valikoimassamme on klassiset ripsienpidennykset.
 Jälleenmyyntituotteet pysyvät Denova Pro - merkillä, josta löytyykin edulliseen hintaan kasvojen hoitotuotteet eri ihotyypeille. 





Muuten Heavy Hairissa työskennellään normaaliin tahtiin. 
Tervetuloa Emilian osaaviin käsiin heti vuoden vaihteen jälkeen!


perjantai 26. syyskuuta 2014

GeneO+ esittely

Niinkuin Tessa jo aiemmin lupaili, vuorossa on uutena valikoimaamme tulleen kasvohoitolaitteen geneO+:n esittely.

Pelkän nimen perusteella ei paljon pysty päättelemään, mistä tässä koneessa on kyse, joten pieni avaus aiheesta lienee paikallaan :) GeneO+ on laitemarkkinoilla melkoisen uusi juttu ja ainakin tällä tiedolla olemme Tampereen ainoa hoitola, jolla kyseinen laite on käytössään.



Laitteessa on kaksi eri toimintoa, OxyGeneo 3-in-1 hoito ja radiofrekvenssi -hoito, joita voidaan tehdä erikseen tai yhdessä samalla hoitokerralla.

3-in-1 hoidon juju on kertakäyttöisen hoitopään ja seerumin yhteisvaikutus. Hoidossa iholle muodostuu hiilidioksidikuplia, jotka samanaikaisesti kuorivat ihon pintaa ja puskevat seerumin tehoaineita ihon sisään. Verenkierto hoidettavalla alueella tehostuu, minkä seurauksena ihosolujen aineenvaihdunta ja hapensaanti paranevat. 

3-in-1 on siis yhtä kuin kuorinta, imeytys ja hapetus samassa käsittelyssä. Toisin kuin monissa muissa happihoidoissa, Oxygeneo ei yritä syöttää happea ihon sisään ulkoa käsin, vaan käyttää hiilidioksidia houkuttelemaan happirikasta verta hoidettavalle alueelle. Kaikki edellä mainittu yhdessä saa ihon näyttämään kirkkaammalta, elinvoimaisemmalta ja ravitulta. 

Loppujen lopuksi aika simppeliä, eikö vaan?



Radiofrekvenssi voikin olla monelle tutumpi hoitomenetelmä, koska se on ollut markkinoilla jo pitkään, teknologiaa on vain kehitetty eteenpäin askel askeleelta. RF:ssä ihon läpi johdettu sähkövirta lämmittää kudosta sisältäpäin, mikä saa ihon supistumaan ja kiinteytymään. Käsittely voi kuulostaa hurjalta, mutta on oikeilla tehoilla tehtynä kivutonta ja turvallista. Laitteessa on myös lämpömittari, joka seuraa ihoa jatkuvasti ja katkaisee virran, mikäli lämpötila nousee liian korkeaksi. 
Radiofrekvenssi ei ole ihmeitä tekevä hoitomenetelmä, eikä lopputulos muistuta siloteltua botox -ihoa, mutta näkyvää parannusta se kyllä saa aikaan.

RF on siis pääasiassa kiinteyttävä ja juonteita tasoittava hoito ja soveltuu siksi aikuisemmalle kohderyhmälle. OxyGeneo taasen sopii myös nuoremmille kirkastavana ja kosteuttavana hoitona.




GeneO+ on kehittyvä projekti ja lisää toimintoja laitteeseen on valmisteilla koko ajan. Pikkulinnut lauleskelivat, että vuoden vaihteessa olisi luvassa jotakin uutta erityisesti epäpuhdasta/akneihoa varten. Jäämme jännityksellä odottamaan, mitä laitevalmistaja meidän ja asiakkaiden iloksi keksii ;)

-Leena


PS. Facebook -sivultamme löytyy tarjous, jolla saat ensimmäisen OxyGeneo -hoidon tutustumishintaan. Käy klikkaamassa ja hyödynnä etu!